Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

środa, 18 czerwca 2014

Popołudnie na "strzelnicy"...

Dzisiejsze popołudnie spędziłam na "strzelnicy", jest to nasza łańcucka górka...
Poszukiwałam kwiatków na jutrzejsze święto, niestety dużo mi ich nie zostawili moi poprzednicy :P 
Ale i tak skorzystałam z tego wypadu z przyjaciółką, bo zrobiłam piękne zdjęcia.. 
Widoki z góry były niesamowite...











Pozdrawiam cieplutko i życzę Wam słonecznego długiego weekendu ;D

9 komentarzy:

  1. Pięknie, musisz mnie tam kiedyś zabrać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak widoki na prawdę zapierają dech w piersiach... :)

      Usuń
  2. Przepiękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe zdjęcia :) w pięknym miejscu mieszkasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak zgadzam to jest piękne miejsce :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. O tak zgadzam się, klimat jest niesamowity... :)

      Usuń
  5. Ujęcia superaśne!
    Masz łapkę do fotografowania...

    OdpowiedzUsuń