Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

środa, 28 maja 2014

Na Dzień Mamy... :)

W końcu mam czas na opublikowanie troszkę spóźnionego postu na Dzień Matki.

Przez moje wcześniejsze wakacje nie mam na nic czasu, w końcu trzeba je dobrze wykorzystać :)

Chciałam Wam pokazać troszkę inny bukiecik, który wykonałam na 26 maja, na zdjęciach wygląda na małą kartkę a tak na prawdę wyszła mi straszne duża... 

A Wy jakie mieliście pomysły na ten dzień ? :)









4 komentarze:

  1. Co kolejna to piękniejsza, mama była na-pewno zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, tak łezka zakręciła się w oku hihi :)

      Usuń
  2. Piękna, idealna dla mamy. Przymierzam się właśnie do zrobienia kartki-doniczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, będe czekała na Twoją wersję doniczkowej karteczki :)

      Usuń