Wszystkie zdjęcia znajdujące się na moim blogu są moją własnością. Proszę o nie rozpowszechnianie ich bez mojej zgody.

sobota, 14 grudnia 2013

Dwie paczuszki... :)

Chciałabym bardzo podziękować dwóm wspaniałym osóbkom, które obdarowały mnie milutkimi prezentami :)
Doszły do mnie w trym tygodniu... jedna nawet zwiedziła pół Polski hihi

_____________________________________________

Pierwszą z nich dostałam od Ewelinki z bloga Eldanii Decoupage

A co się w niej kryło ? 





 


Dziękuję Ci bardzo... :)

_______________________________________________

A w drugą paczuszkę dostałam od Julii z bloga Julia's Factory

A w środku: 






Dziękuję :)

____________________________________



UWIELBIAM <3

11 komentarzy:

  1. Takie drobiazgi, a cieszą :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cudeńka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. zawsze miło jest dostawać prezenty :) a te wyglądają wyjątkowo atrakcyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I super :)
    Bardzo się cieszę, że uśmiechów garść podarować mogłam :)
    P.S. Dzięki za wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uśmiechów było bardzo dużo. I nie ma za co ;)

      Usuń
  5. dziękuję za odwiedzenie mojego bloga:) Wspaniałe prezenty-zakładka urzekła mnie najbardziej-prześliczna;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak jest piekna... w rzeczywistości jeszcze bardziej :)

      Usuń